دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ب.ظ

شرکت پایا گسترش خورشید

شرکت پایا گسترش خورشید تابان نماینده فروش انواع پمپ آب در ایران است. شما می توانید به خرید پمپ آب، مانند پمپ آب خانگی، پمپ ابارا و یا تجهیزات استخر از این مجموعه بپردازید.

به علت کمبود فضای شهری شاهد خانه های چند طبقه می باشیم و باعث کمبود فشار آب در طبقات بالای ساختمان مواجه هستیم ، این مشکل با خرید پمپ آب خانگی قابل رفع می باشد. برای ساختمانها نسبت به تعداد طبقات نیاز به خرید پمپ آب خانگی بنا به میزان مصرف الزامی می باشد. همیشه برای خرید پمپ آب خانگی باید توجه داشت ظرفیت پمپ آب خانگی بیشتر از میزان مصرفی محاسبه شده باشد

شرکت پمپ ابارا ، یکی از شرکت های زیرمجموعه کمپانی پمپ آب ابارا (EBARA) ایتالیا، با بیش از یک قرن سابقه و حضور در سطوح نخست جهان در صنعت پمپ آب می باشد. شرکت پمپ ابارا با استفاده از تجربه و فرهنگ مدیریت توسعه ژاپنی و تشکیل زنجیره نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران، با عرضه انواع پمپ های آب سانتریفیوژی با آخرین تکنولوژی و دانش مهندسی روز در بیش از شانزده هزار مدل مختلف پمپ آب ، با پوشش محدوده ای از صنایع بزرگ نظیر صنایع نیروگاهی، نفت و گاز و پتروشیمی، شیمیایی، فولاد، آب و فاضلاب، سدسازی، کشاورزی، ساختمان، غذایی و دارویی و … تا صنایع کوچک و خانگی در بازار ایران فعالیت نماید. شرکت پمپ آب ابارا یکی از شناخته شده ترین برندها در ایران در زمینه تولید پمپ آب می باشد. پمپ ابارا در حال حاضر یکی از پرطرفدارتین برندها در ایران است.

 

تجهیزات استخر به تجهیزاتی گفته می‌شود که برای ساخت، نگهداری و تمیز نگهداشتن استخر، سونا و یا جلوزی از آن استفاده می شود. از تجهیزات استخر برای ساخت استخر و ارائه امکانات بیشتر برای راحتی شناگران در استخر به کار گرفته می‌شود. تجهیزات استخر بسته به اینکه اندازه استخر شما چقدر است و هدف شما از ساخت آن چیست، متفاوت خواهد بود؛ اما به هر حال وسایلی که در ساخت بیشتر استخرها به کار گرفته می‌شود، مشترک است  و تفاوت در استفاده از بعضی وسایل و مدل‌های آن‌ها خواهد بود. تجهیزات استخر به دو دسته تجهیزات اصلی استخر و تجهیزات . لوازم جانبی استخر تقسیم می‌شود. دسته اصلی شامل ابزارهایی هستند که شما باید حتماً در ساخت استخر خود به کار ببرید؛ اما دسته جانبی شامل ابزارهایی است که هر کسی بسته به سلیقه و نوع کارکرد استخر خود، آن‌ها را استفاده می‌کند. در دسته جانبی، ابزارهای لوکس و تزئینی وجود دارد که استفاده از آن‌ها الزامی نیست.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۶
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی