دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

من این پست را برای رسیدن به تمام تلاش خود برای پیدا کردن SEM Tutorial که می تواند به شما در یادگیری بازاریابی موتور جستجو یاد بگیرد، درک تفاوت بین SEM و SEO و درک اینکه چگونه PPC، AdWords و SEM در ارتباط هستند، متمرکز کرده است.


علاوه بر این، من همچنین باید به شما راهنمایی کنم که چگونه می توانید در SEM آموزش دیده و تبدیل به یک گواهینامه جستجوی گواهینامه شوید، اول از همه، به ما اجازه دهید از زیر واژه نامه SEM استفاده کنید تا از تمام شرایطی که عمدتا در موتور جستجو استفاده می شود مطلع شوید بازار یابی.


واژه نامه SEM

شبکه تبلیغاتی

شبکه هایی که تبلیغات را می توان توسط تبلیغ کنندگان قرار داده و در وب سایت های مختلف نمایش داده می شود از طریق قرارداد با شرکت که تبلیغات خود قرار داده است. درآمد حاصل از این شرکت از طریق آن تبلیغات با شبکه به اشتراک گذاشته می شود


الگوریتم

تکنولوژی که توسط موتورهای جستجو استفاده می شود تا نتایج را به جستجوگرها ارسال کند و رتبه بندی نتایج جستجو را تعیین کند

متن لنگر

بخش متن قابل کلیک از لینک ها برای اطلاع دادن به بازدید کنندگان و موتورهای جستجو در مورد اطلاعات مهم در مورد صفحه مرتبط است


از طریق نرخ (CTR) کلیک کنید

نرخی که کاربران بر روی آگهی کلیک می کنند. این محاسبه شده است با تقسیم کل تعداد کلیک ها با تعداد کل آگهی ها که به تبلیغ کنندگان اندازه گیری عملکرد آگهی ها کمک می کند


هزینه هر اقدام (CPA)

هزینه ای که تبلیغ کننده به ناشر پرداخت می کند برای یک اقدام که کاربر در آن تبلیغ انجام می دهد و اقدام می تواند ثبت نام، پیگیری تماس یا خرید


هزینه هر کلیک (CPC)

یک مدل تبلیغاتی که در آن تبلیغ کننده مبلغ ثابت را برای هر کلیک بر روی آگهی پرداخت می کند. همچنین به عنوان PPC شناخته شده است و بیشتر آگهی های تبلیغاتی که توسط موتورهای جستجو به فروش می رسند از طریق مدل CPC به فروش می رسند


هزینه هر هزار (CPM)

هزینه ای که تبلیغ کننده برای هر بار که آگهی به یک کاربر نمایش داده می شود هزینه می کند، مهم نیست که کاربر بر روی تبلیغ کلیک کند یا خیر. این هزینه بر اساس هر 1000 آگهی برآورده شده است و بیشتر آگهی های تبلیغاتی این مدل را دنبال می کنند


جغرافیایی هدف

تحویل تبلیغات به عنوان مکان جغرافیایی جستجوگر

Googlebot

مورد استفاده برای خزیدن و نمایه سازی محتوا در موتور جستجوی گوگل، همانطور که همه عنکبوت های Google را توصیف می کند. به عنوان مثال، Googlebot-Mobile صفحات را برای شاخص تلفن همراه Google به کار می گیرد


لینک ورودی

لینک به هر صفحه از هر سایت خارجی که ترافیک را به آن صفحه می رساند و همچنین در تصمیم گیری در مورد محبوبیت یک صفحه خاص کمک می کند


وب نامرئی

مقدار قابل توجهی از اطلاعات در وب که موتورهای جستجو فهرستی ندارند


کلمه کلیدی

یک کلمه یا عبارت که یک کاربر وارد یک موتور جستجو می شود، موتور جستجو می تواند نتایج تطبیق و مرتبط را بازگرداند


ساختمان لینک

فرآیند که از طریق آن وب سایت های با کیفیت به وب سایت شما لینک می شوند، به طوری که رتبه بندی موتور جستجو در سایت شما می تواند بهبود یابد


برچسب های متا

عنوان ها، توضیحات و برچسب های کلیدی زیر متا تگ ها قرار می گیرند و در اطلاعات هدر HTML یک صفحه وب قرار می گیرند. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا یک صفحه را فهرست کنند

پرداخت هر کلیک (PPC)

همانند CPC و به عنوان هزینه ای که شما برای کلیک بر روی تبلیغ خود پرداخت می شود، درک می شود


نمره کیفیت

نمره ای که موتورهای جستجو به وسیله اندازه گیری میزان کلیک، صفحه فرود، عملکرد کلمات کلیدی و سایر عوامل مهم به یک سایت یا تبلیغ هدایت می کنند


تبلیغات جستجو

جستجو پرداخت شده که در آن تبلیغ کنندگان پیشنهاد می کنند تا تبلیغات خود را توسط موتورهای جستجو نمایش داده شوند، زمانی که یک کاربر برای یک کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو می کند


بازاریابی موتور جستجو (SEM)

فرآیند ساخت و بازاریابی یک سایت برای بهبود موقعیت خود در موتورهای جستجو از طریق روش های بازاریابی پرداخت نشده و بدون پرداخت


بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)

فرایندی که سایت و محتوای آن را به شدت برای موتورهای جستجو و جستجوگران مرتبط می سازد و بهینه سازی موقعیت سایت برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط را از طریق روش های ارگانیک


صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs)

جستجوگرهای صفحه به دلیل پرس و جوی که در جعبه جستجو موتور جستجو می کنند مشاهده می کنید


عنکبوت

وب را از بین می برد و از صفحات وب برای جمع آوری اطلاعاتی که می تواند در فهرست موتور جستجو اضافه شود، بازدید می کند. همچنین به عنوان ربات یا خزنده شناخته می شود


برچسب عنوان

برچسب متا HTML که شامل متن برای توصیف یک صفحه وب است. این شامل کلمات کلیدی استراتژیک برای صفحه به عنوان موتورهای جستجو را با توجه به برچسب عنوان در حالی که صفحه نمایه سازی


جستجوی جهانی

داده ها را از انواع پایگاه های داده می برد و آنها را در یک صفحه نمایش می دهد. نتایج جستجوی جهانی شامل تصاویر، متون و فیلم ها از برخی از پایگاه های تخصص مانند نقشه ها و اطلاعات محلی، اخبار و اطلاعات محصول

وب 2.0

با نسل دوم سرویس های مبتنی بر اینترنت همراه است که شامل ابزارهایی برای همکاری و اشتراک گذاری اطلاعات در سایت های مختلف شبکه های اجتماعی می باشد


اکنون، همانگونه که شما از تمام شرایط SEM آگاه هستید، چیزی که این آموزش SEM در مورد آن صحبت خواهد کرد، تفاوت بین SEO و SEM است که به طور خودکار تعریف SEM و نحوه کار آن را مشخص می کند.


تفاوت بین SEO و SEM

با تکامل بازاریابی، زبان که استفاده از بازاریابان نیز تکامل یافته است. اصطلاحات مختلف و کلمات اختصاری آنها در جهان دیجیتال بسیار محبوب هستند اما اغلب مبتدیان و مشتریان را درگیر می کنند. دو جمله از جمله SEO و SEM است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۲
amir barmaj

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی