دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ب.ظ

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

شاید زمانی که اینترنت در سال  ۱۹۶۰ میلادی ابداع شد هیچکس فکرش را هم نمی کرد که بتواند تمام زندگی ما را به طرز باورنکردنی تغییر دهد و همه چیز را با خود همراه کند. ما در سال ۲۰۲۰ میلادی زندگی می کنیم جایی که هیچکس نمیتواند یک روز بدون شبکه ی جهانی اینترنت را تصور کند. مردم تمام جهان با یکدیگر تعامل دارند، هر زمان میتوانم عزیزانمان را که کیلومتر ها با ما فاصله دارند را ببینیم، میتوانیم بدون مراجعه به دنیای بیرون کسب درآمد کنیم، خرید کنیم، بفروشیم، بازدید کنیم و تمام نیاز اجتماعی(انسان موجودی اجتماعی است و نیاز دارد که با همنوعان خود در ارتباط باشد) را کسب کنیم. میتوانیم فیلم مورد علاقه مان را ببینیم، با کارگردان آن آشنا شویم، به بازیگرانش پیام ارسال کنیم، موسیقی گوش کنیم، خودمان موسیقی را یاد بگیریم و … تمام اینها فقط ذره ای از قدرت های اینترنت بود و اگر بخواهیم اینترنت را به معنی واقعی تحلیل کنیم صدها کتاب باید نوشته شود اما در مقاله ی پیش رو قصد ما بررسی کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد اینترنتی و ایده های کسب درآمد اینترنتی است. شاید اغراق نباشد که گفت در حال حاضر بهترین بستر برای شروع یک کسب و کار و رسیدن به تمام چیز هایی که می خواهید اینترنت است! به جهان اطراف ما نگاه کنید ثروتمند ترین انسان کره ی زمین جف بزوس خالق شرکت آمازون(آمازون کاملا یک کسب و کار اینترنتی است.) است. جالب است بدانید که جف بیزوس فقط می خواست تعدادی کتاب در اینترنت بفروشد اما به مرور زمان با پشتکار و گسترش ایده اش به چنین موفقیت عظیمی دست یافت جالب است بدانید چندی پیش شرکت آمازون برند اول جهان بود! و اکنون در لحظه ی نگارش این مقاله برند چهارم جهان است و از نظر ارزش پنجمین شرکت با ارزش دنیاست!. فکر می کنید برند های اول تا دهم جهان چه شرکت هایی هستند؟ برند پنجم جهان فیسبوک است(فیسبوک نیز کاملا یک کسب و کار اینترنتی است) دیگر شرکت های برتر دنیا نیز یا کاملا به اینترنت وابسته هستند و یا بخشی از کسب و کار آنها اینترنتی است! اگر هنوز هم به قدرت اینترنت باور ندارید حتما ادامه ی مقاله را دنبال کنید. این مقاله سرشار است از ایده های کسب و کار اینترنتی که میتوانید در هر جایی که هستید با کمترین امکانات و سرمایه کسب درآمد اینترنتی داشته باشید پس فقط شروع کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۲۳
amir barmaj
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۲ ب.ظ

چگونه رپورتاژ آگهی رایگان

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد رپورتاژ آگهی و همچنین رپورتاژ آگهی رایگان بپردازیم اگر به دنبال این هستید که در مورد رپورتاژ آگهی رایگان و همچنین رپورتاژ آگهی و خبری اطلاعاتی را کسب کنید و با نحوه نوشتن محتوا و مزیت های آن آشنا شوید در این مقاله ما را همراهی کنید. رپورتاژ آگهی رایگان یکی از خدماتی است که توسط برخی از وب سایت ها ارائه می شود و شما با مطالعه کامل این مقاله می توانید با نحوه انتشار رپورتاژ آگهی رایگان نیز آشنا شوید و در نهایت موجبات بالا رفتن ترافیک و سئو سایت خود را فراهم کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر اهل گشت و گذار در اینترنت و وب سایت های مختلف هستید حتما با برخی از مطالب روبرو شده اید که درعین حال که شبیه به آگهی تبلیغاتی هستند ولی تفاوت هایی را نیز با آن دارند که گاهی بسیاری از مخاطبان پی به تبلیغی بودن آن نمی برند. بطور کلی رپورتاژهای آگهی به منظور معرفی سایت و محصولات در سایت های دیگر درج می شود که در اکثر موارد لینک دارد. این لینک ها کارآیی اصلی رپورتاژ در جهت افزایش ترافیک سایت و بهینه سازی سئو می باشد.

محتوای رپورتاژ آگهی که به آن رپورتاژ خبری هم گفته می شود به دیگر مطالب سایت شباهت دارد و نحوه نوشتن آن بی طرفانه است، اگرچه در پی معرفی خدمات خاصی می باشد. با توجه به ویژگی متن منتشر شده کاربران با مطالعه و توجه به آن به محصول و یا کسب و کار معرفی شده در مقایسه با آگهی های تبلیغاتی معمولی اعتماده کرده و جذب آن می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۲۲
amir barmaj

برای نگارش این نوع از مقالات تبلیغاتی توجه به چند نکته از اهمیت برخوردار است که یکی از آن‌ها استفاده از تیترهای جذاب و خلاقانه است. در ادامه بیشتر به این نوع روش تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

از Advertorial یا همان رپورتاژ آگهی چه می‌دانید

برای افزایش بازدید یک سایت یا فروشگاه اینترنتی روش‌های مختلفی وجود دارد که در بین آن‌ها توجه به محتواهای تولید شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برخی از مقالات مورد استفاده در وب سایت‌ها بیشتر جنبه آموزشی و سرگرمی داشته و تعدادی نیز به منظور تبلیغ و بازاریابی توسط نویسندگان آزادکار به نگارش و تألیف در می آیند. یکی از این مقالات تبلیغاتی Advertorial نام دارد که در فارسی به آن رپورتاژ آگهی گفته می‌شود.

 سود و زیان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تا حدی به این نوع مقالات بستگی خواهد داشت. Editorial و همچنین Advertisement ریشه‌های Advertorial را تشکیل می‌دهند. در مطلب امروز سعی داریم رپورتاژ را به چالش بکشیم و موضوعات مهمی در رابطه با آن مطرح نماییم. در بخش‌های بعدی در رابطه با مفهوم رپورتاژ، دلایل اهمیت آن، نحوه نگارش رپورتاژ و چند نکته مهم در رابطه با آن به بحث و گفت‌وگو با شما عزیزان خواهیم پرداخت. اگر سایت اینترنتی راه اندازی کرده‌اید و در رابطه با رپورتاژ سؤالات مختلفی در ذهنتان خطور کرده توصیه می‌کنیم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

مفهوم رپورتاژ آگهی

اولین سؤالی که در ذهن هر دارنده کسب‌و‌کار اینترنتی خطور خواهد کرد این عبارت است که رپورتاژ چیست و چه زمانی برای نخستین بار از آن استفاده شد؟ در پاسخ این سؤال باید عنوان کرد که برای اولین‌بار از رپورتاژ در سال ۱۹۴۶ در نشریات مختلف استفاده شد و باعث گردید که مشاغل و کسب و کارهای گوناگون استقبال گرمی از آن داشته باشند. Native را می‌توان به تبلیغات همسان سوق داد که دارای انواع مختلفی است که یکی از آن‌ها رپورتاژ است.

 برای نگارش آن اغلب از یک گزارش خبری استفاده می‌شود تا ذهن خوانندگان را به آن جذب نمود. باتوجه به اینکه استفاده از این روش دارای قدمت طولانی نیست می‌توان از آن به‌عنوان یک راه‌حل مفید برای سود در فروش یاد نمود. رشد و توسعه این روش تبلیغاتی همچنان در سال‌های اخیر مشاهده می‌شود. رپورتاژ اگهی را می‌توان یک ابزار قوی و قدرتمند برای کسب‌وکارهای مختلف معرفی کرد که در ادامه به دلایل اهمیت آن بیشتر خواهیم پرداخت.

جذاب و خلاقانه بودن از دلایل استفاده رپورتاژ

یکی از موضوعات مهم در رابطه با رپورتاژ آگهی اهمیت آن در کسب و کارهای کوچک و بزرگ است که در این بخش به دلایل آن بیشتر خواهیم پرداخت. در برخی از مشاغل بزرگ مشاهده می‌شود که از رپورتاژ به‌صورت دائمی و همیشگی جهت تبلیغات و بازاریابی سودمند استفاده می‌شود. این موضوع مسلماً نشان‌دهنده تأثیرات مثبت این روش در افزایش سود دهی کسب و کارهای بزرگ و موفق است. تبلیغات مختلفی در فضای مجازی مشاهده می‌شوند که برخی از آن‌ها برای خوانندگان بسیار حوصله بر هستند و دلیل این موضوع تکراری و روتین بودن آن هاست.

باتوجه به این موضوع می‌توان رپورتاژ آگهی را نوعی تبلیغ با ساختار و ظاهری جدید و منحصر‌به‌فرد معرفی کرد که برای کاربران از جذابیت خاصی برخوردار است. در انتخاب تیتر این نوع مقالات تبلیغاتی باید به خاص و جذاب بودن عبارت توجه کرد و تا حد امکان از بازاریابی و تبلیغات به‌طور مستقیم خودداری نمود. جذب مشتری با تحت تأثیر قرار دادن او از اهداف رپورتاژ آگهی محسوب می‌شود که به خوبی در نگارش مقالات مربوط به آن این مهم رعایت می‌شود.

تفاوت میان رپورتاژ با دیگر آگهی‌های تبلیغاتی

همان‌طور که عنوان کردیم روش‌های مختلفی برای تبلیغ محصولات جهت فروش بالای آن‌ها وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های مشخصی هستند. این نکته را فراموش نکنید که هر کدام از این روش‌ها نیز به موفقیت ختم می‌شوند اما به زمان و صبر بسیاری نیاز خواهد بود.

 تحقیقات بسیاری در رابطه با نتایج رپورتاژ آگهی و دیگر روش‌های تبلیغاتی انجام شده که نتایج بسیار جالبی به‌همراه داشته است. در اغلب این تحقیقات بیش از نیمی از افراد با روش رپورتاژ به خرید محصول یا خدمات خاصی پرداخته اند که در دیگر روش‌ها نیز به تبلیغ کردن آن‌ها اشاره شده بود. خوانندگان روش رپورتاژ را بیشتر تمایل دارند مطالعه کنند که طبق تحقیق Reader's Digest میزان آن به ۵۰۰ برابر بیشتر از سایر روش‌ها معرفی شد.

تسمینو

نگارش رپورتاژ اگهی توسط افراد حرفه‌ای

نکته مهمی در رابطه با رپورتاژ آگهی وجود دارد و نگارش آن توسط نویسندگان حرفه‌ای و با تجربه دراین‌زمینه است. برخی از کسب و کارها تصور می‌کنند که به دلیل داشتن اطلاعات و تسلط کافی روی جزئیات محصولات خود به‌راحتی می‌توانند مقالات تبلیغاتی با عنوان رپورتاژ تهیه نمایند غافل از اینکه عدم توجه به برخی از نکات می‌تواند روند تبلیغاتی آن‌ها را با شکست مواجه کنید.

دلیل این موضوع استفاده از عبارت و متن های تبلیغاتی تخصصی است که شاید برای برخی از خوانندگان غیر قابل درک باشند. باتوجه به این موضوع توصیه می‌شود که رپورتاژ اگهی خود را به سایت‌هایی که دراین‌زمینه فعال هستند بسپارید. سایت تسمینو با ارائه این گونه از خدمات آماده همکاری با کسب و کارهای مختلف است. تولید محتوا سئو شده به‌همراه رعایت تمامی نکات مربوط به آن از جمله فعالیت‌های این سایت است.

تسمینو

مزایای رپورتاژ آگهی

شما روزانه در دنیای اینترنت با تبلیغات بسیار زیادی مواجه می شوید که به مرور زمان برایتان خسته کننده خواهند شد و به سرعت سعی می‌کنید که به نحوی که شده راه‌های ارتباطی ارسال این تبلیغات را به روی خود ببندید. این تبلیغات نه‌تنها نمی‌توانند برای افزایش درآمد صاحبان خود موفق واقع شوند، بلکه نتایج معکوسی نیز برجای می گذارند. به همین دلیل امروزه روش‌های جدیدی برای تبلیغات تحت عنوان رپورتاژ آگهی به وجود آمده است که دیگر مانند گذشته شما را کلافه نخواهد کرد و از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد. رپورتاژهای آگهی علاوه بر اینکه با جذب مخاطبان بیشتر به افزایش درآمد صاحبان کسب و کارها کمک می‌کنند، باعث بالا رفتن رتبه یک سایت از نظر سئو نیز است که این موضوع در بسیاری از موارد خیلی مهم‌تر از جنبه تبلیغاتی آن خواهد بود.

چند مورد از مهم‌ترین مزایای رپورتاژ آگهی عبارت اند از:

  •       رپورتاژ آگهی یک مقاله کامل و جامع برای معرفی محصولات و خدمات یک کسب‌و‌کار است.
  •       رپورتاژ آگهی امکان ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای کسب و کارها فراهم می‌کند.
  •       باعث افزایش اعتبار برند کسب و کارها می‌شود.
  •       انتشار رپورتاژ آگهی درواقع نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت به شمار می‌رود.
  •       رپورتاژهای آگهی همیشه در فضای اینترنت باقی خواهند ماند.

نکات مهم در رابطه با نگارش رپورتاژ آگهی

در رابطه با نگارش رپورتاژ آگهی توجه به چند نکته حائز اهمیت است. توجه به ارزش آفرینی در نگارش این گونه از مقالات از اهمیت برخوردار است. با ارزش بودن محتوا برای خواننده از موارد مهم دراین‌زمینه شناخته می‌شود. این موضوع به‌طور مستقیم با فروش محصول در ارتباط است.

توجه به قاعده و اصول مربوط به نگارش نیز در اولویت بعدی تولید رپورتاژ قرار می‌گیرد. نحوه نگارش این روش نیز باید به مانند گزارش خبری باشد بنابراین در زمان تهیه آن تصور کنید یک نویسنده خبرنگار هستید. برای ایجاد محتوای تولید شده و برند خود به‌دنبال راه‌ها کاری مؤثر باشید.

خرید رپورتاژ آگهی تسمینو

اگر قصد خرید یک رپورتاژ آگهی را برای کسب‌و‌کار خود دارید، ما به شما آژانس تبلیغاتی تسمینو را معرفی می‌کنیم. این آژانس تبلیغاتی به کمک قدرت رسانه ها کسب‌و‌کار شما را به همگان معرفی می‌کند و به شما برای قرار دادن رپورتاژهای تبلیغاتی کسب و کارتان در برترین رسانه های فارسی کمک خواهد کرد.

مزیت خرید رپورتاژ آگهی تسمینو این است که شما می‌توانید رپورتاژ خود را با قیمت رقابتی و کاملا مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۴
amir barmaj
پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۸ ق.ظ

روش‌های قانونی و مجاز مهاجرت به کانادا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۴۸
amir barmaj