دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

روابط عمومی دیجیتال یا رپورتاژ آگهی باید گفت که به عنوان بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی آنلاین می باشد و این در حالی است که روابط عمومی سنتی اینگونه نخواهد بود. مانند دیگر عناصر برنامه بازاریابی روابط عمومی آنلاین نیز از مزایا و معایب زیادی برخوردار می باشد. در واقع امروزه روابط عمومی نسبت به سال ‌های گذشته با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده است به گونه‌ای که بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ به عنوان بخش مهمی از توسعه کسب و کارها در نظر گرفته می ‌شود و استفاده از رسانه های آنلاین در ارتباطات بسیار زیاد شده است.

روابط عمومی چیست؟

روابط عمومی نقش تاثیر گذاری در ارتباطات و تعامل مستمر با مخاطبان، برند سازی، مدیریت بحران و افزایش فروش دارد. طبیعی است که هنگامی که در عصر دیجیتال زندگی می ‌کنیم و بازاریابی و تبلیغاتی که در اطراف ما صورت می گیرد از دنیای سنتی و آفلاین وارد جهان دیجیتال ‌مارکتینگ و یا بازاریابی دیجیتال شده پس می توان انتظار داشت که روابط عمومی نیز بخشی از برنامه های بازاریابی امروزی و از جمله زیر مجموعه مهم برای دیجیتال مارکتینگ باشند و به عنوان ابزاری کاربردی در دنیای آنلاین به کار گرفته شود. در این مقاله شما را با روابط عمومی دیجیتال و انواع آن آشنا می کنیم.

برای اینکه بیشتر راجب روابط عمومی دیجیتال اطلاعات کسب نمایید پیشنهاد میکنم به این مقاله مراجعه نمایید

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۳
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی