دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ق.ظ

انواع ساختمان های لینک

پیوند ساختمان عامل حیاتی ترین در دورانی است که اهمیت آن توسط موتورهای جستجو به ارمغان می آورد و الگوریتم های جستجوی خود را محبوب می کند. هر کسی که در بازاریابی آنلاین دخیل است، مجبور است با مفاهیم ساختمان لینک ارتباط برقرار کند و در مورد انواع مختلف ساختمان لینک صحبت کند.


مدل لینک ساختمان ساده است، حق بیمه، سایت های مناسب برای پیوندهایی با خودتان. این نتایج در تولید ترافیک از کلیک های بازدید کننده و همچنین توسط الگوریتم های موتور جستجو متوجه شد - نشانه ای در مورد اهمیت سایت شما. بنابراین برای نشان دادن در رتبه بندی جستجو، عوامل وابسته به ساختمان لینک با کیفیت بالا هستند.


به سادگی ساختمان لینک ساختمان هنر است. این کار اصلی در بخشی از متخصص SEO برای ساختن لینک های کیفیت است. ساختمان لینک نیاز به بسیاری از مواد بحرانی یعنی خلاقیت، فداکاری و ثبات مالی اخیرا دارد. همانطور که دو شخصیت هرگز یکسان نیستند، کمپین لینک سازی هم کاملا متفاوت است و با نوع وب سایت متفاوت است.


انواع پایه ساختمان لینک در اینجا مورد بحث قرار گرفته است، اینها هستند


لینک های ویرایشگر ستون

ساختمان پیوند تهاجمی

لینک های غیر مجله

لینک های ویرایشگر ستون

SEO نیازی به انجام هر گونه اقدام خاص برای این لینک ها، به غیر از تهیه یک ماده معتبر و آوردن آن به اطلاع نیست. صفحات سایت های مختلف پس از آن به مطالب یا شرکت شما پیوند دارند و از این رو باعث می شود که Link Building ایجاد شود.


این خالصترین شکل ساختن لینک است و به منظور کسب همه آنها باید انجام دهید محتوای محتوا آموزشی و آموزشی برای وب سایت شما است. به این ترتیب اعتبار و ارزش افزوده بیشتری برای سایت شما ایجاد می شود و افراد به طور طبیعی شما را به سمت تو تقسیم می کنند.

این نوع ساختمان پیوند دشوار است زیرا زمان زیادی برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا می گیرد و سپس منتظر نفوذگران برای پیوند دادن به یکسان هستیم.


با این حال، بدون شک این نوع لینک قوی تر است و سایت شما بالاترین سطح آب پیوند و رشد در SERP است.


ساختمان پیوند تهاجمی | پیوند ساختمان دستی

این پیوندها به صورت دستی با استفاده از روش های جستجوگر مانند ارسال ایمیل به وبلاگ نویسان، ارسال به راهنماها و یا خرید لینک ها ایجاد می شود. فرایند جستجوگرها معمولا در ایمیل خود این گزاره را بیان می کند که پیوند برای آنها سودمند است.


بنابراین اساسا شما از وبلاگ نویسهای تاثیرگذار خود از طاقچه خود با خبر شوید و از آنها بخواهید که به صفحه وب شما یا به طور مستقیم به سایت شما پیوند دهند.


ساده ترین راه برای یافتن نفوذ کنندگان این است که با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی وبلاگنویسان مانند Buzzstream، PitchBox، Ninja Outreach یا به سادگی آنها را به صورت آنلاین جستجو کنید، مانند کلمات کلیدی "ارسال یک پست مهمان"، کلمه کلیدی "پست مهمان"،

کلمه کلیدی "پست مهمان"، کلمه کلیدی "پذیرش پست مهمان"، کلمه کلیدی "دستورالعمل مهمان پست".


هنگامی که شما یک سایت را پیدا کردید یا یک تاثیر گذار بالقوه پیدا کردید، به راحتی آنها را با یک پیشنهاد برای لینک سایت خود در صفحه وب خود ایمیل کنید و ذکر کنید که چگونه به آنها کمک می کند یا به آنها سود می رسانند.


استراتژی دیگری برای ایجاد لینک دستی برای یافتن صفحات شکسته در یک وبسایت است و سپس آنها را بهصورت قطعه جدیدی از محتوا ارائه میدهند تا بتوانند لینک شکسته را بدون هرگونه تأخیر زمانی ثابت کنند.


هنگامی که صاحبان سایت با درخواست شما موافقت می کنند، یک تکه محتوا تازه ارسال می کنند و لینک شما را به آن اضافه می کنند.


شما می توانید روش های ساخت کتابچه راهنمای بیشتر پیدا کنید اما این بهترین و موثر ترین است که توسط حرفه ای جستجوگرها استفاده می شود.

لینک های غیر مجله

فرصت های بسیاری برای وب سایت های بسیاری برای ایجاد پیوند ساختمان وجود دارد که شامل نظرات در بلاگ ها، دفترچه مهمان و امضا در انجمن ها می باشد. این لینک ها برای برخی از وب سایت ها سودمند هستند، گرچه ارزش آنها کم است.


برای روشن شدن در یک مورد، دو مسیر برای لینک سازی، پیوندهای مبتنی بر شایستگی و لینک های هرزنامه وجود دارد. خوب، این دو به راحتی میتوانند از مزایا و معایب خود استفاده کنند، Building Link Building Based Spam در نهایت به تلاش، زمان و منابع کمتر نیاز دارد، اما در نهایت با گذشت زمان از بین میرود و اگر بیش از حد انجام شود، شما نیز مجازات خواهید شد.


بنابراین، من هرگز این نوع ساختمان پیوند را توصیه نمی کنم و اگر شما نمی خواهید سهام خرد صنعت خودتان باشد، باید از آن دور شوید.


من توصیه می کنم تفاوت بین White Hat SEO و Black Hat SEO را برای درک نوع سوم لینک ساختمان بیشتر در نظر بگیرید.


نتیجه انواع ساختمان های لینک

در بخش روشن تر، ساختمان پیوند مبتنی بر شایستگی به شما ظاهر خواهد شد؛ زیرا این تلاش ها واقعا پرداخت می شود و در نهایت به تلاش، زمان و منابع بیشتری نیاز دارد. این دو مسیر، ویژگی های خاموش کسب و کار شما هستند که در آن اشتیاق شما برای ایجاد یک کسب و کار است که گذر زمان را آزمایش می کند.


موتورهای جستجو به طور پیوسته به روز رسانی الگوریتم خود را به منظور پاکسازی نتایج جستجو از صفحات که با استفاده از تکنیک های اسپم سازی، اگر چه آنها هنوز کنترل کامل بر آن را نداشته است. با این حال، با به طور مداوم به روز رسانی فن آوری و یک الگوریتم پیچیده تر خواهد شد در نهایت باعث کاهش هرزنامه ساختمان لینک در آینده است.


این در نهایت شما را در تصمیم گیری آگاهانه کمک خواهد کرد. با تمام این اطلاعات می توان به وضوح متوجه شد که لینک هایی که به حداقل تلاش نیاز دارند، به احتمال زیاد در بلندمدت سودمند خواهند بود. پیوند ساختمان علت استرس زیادی برای کارشناسان جستجوگر اینترنتی است و به همین دلیل است که انواع تکنیک های اسپم توسط موتورهای جستجو مشغول به کار هستند.


توصیه می شود خواندن،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی