دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ

چگونه یک رزومه تحلیلگر داده های قاتل ایجاد کنیم

اغلب تحلیلگر داده ها و استخدام کننده خود را در یک ساحل ایستاده اند. در حالی که کسی نمیتواند مهارتهای تجزیه و تحلیل داده خود را برجسته کند، دومی از طریق هزاران علم داده اطلاعاتی را از بین می برد، و در عین حال یافتن آن را درست نمی داند. خوب، پاسخ به هر دو، رزومه قاتل Data Analyst است. این متقاضی شغل از فرصت های بیشتر و استخدام کننده برای یافتن نامزد مناسب اطمینان می دهد. در حالیکه سابق باید تلاش بیشتری برای ایجاد یک تحلیلگر ستاره ای داده شود، باید اطلاعات بیشتری در خصوص ویژگی های ضروری یک رزومه خوب داده های بزرگ، تجزیه و تحلیل داده ها را از سر بگیرد و Data Scientist را برای تصمیم گیری درست تصمیم گیری کند.


ایجاد یک رزومه قاتل Data Analyst نیاز به صبر، پشتکار و دقت دارد. شما ممکن است یکی از مشتاقان داده تحلیلگر، ایجاد رزومه خود و یا یک رزومه ساز، تهیه یک رزومه Data Scientist. در هر صورت، تجزیه و تحلیل داده ها یا رزومه Data Scientist باید تخصص اثبات شده کاندید را در تفسیر و تجزیه و تحلیل داده ها برای راه حل های کسب و کار به ارمغان بیاورد. بنابراین، چه چیزی در یک تحلیل کننده داده به سر می برد؟ آگاهی از اهداف شغلی خود، شناخت مهارت های قابل فروش، درک نقاط قوت و ضعف های خود و تلاش مستمر برای بهبود، باعث می شود تا بعضی از بهترین داده های علمی به دست آید.


تقاضا برای دانشمندان داده، مهندسین داده ها و تحلیل گران داده ها در سطح بالا همیشه در سراسر جهان است. براساس گزارش اخیر Gartner، انتظار می رود که بازار داده تجزیه و تحلیل تا سال 2018 به 20.81 میلیارد دلار افزایش یابد. تحقیقات دیگری از Quickstart بیان می کند که تا سال 2018 یک میلیون دانشمند داده برای دست زدن به وظایف مربوط به داده های بزرگ مورد نیاز خواهد بود. IBM پیش از این پیش بینی کرده است که تقاضا برای دانشمندان داده تا سال 2020 به 28 درصد افزایش خواهد یافت و بیش از 2،720،000 شغل Data Scientist ایجاد خواهد شد. با توجه به PayScale، حقوق و دستمزد برای دانشمند ارشد اطلاعات تقریبا $ 130،461 در سال است، که بسیار بالاتر از یک برنامه نویس یا تحلیلگر به طور متوسط ​​است. منحنی رشد بالاتر از میانگین است و همین امر برای حقوق و دستمزد نیز صادق است.

با این حال، رقابت نیز بالاتر است. شما باید یک رزومه قاتل Data Analyst را برای تماشا در جمعیت داشته باشید. وقت آن است که نگاهی به داده های بزرگ خود بیاندازید و آن را قبل از اینکه به خوبی سزاوار باشد، به دست آورید. در این بحث، من قصد دارم بعضی از دستورالعمل های اساسی ارائه دهم:


ایجاد رزومه برنده Data Analyst که بهتر از دیگران انجام می شود

نکات و ترفندها برای بهبود مهارت ها و دستاوردهای در یک تحلیلگر داده، خلاصه می شود

برجسته کردن تجزیه و تحلیل داده ها برای یک نمایش بهتر

نمونه های تحقیقاتی و تحلیلگر داده ها

رزومه تحلیلگر داده: خلاصه مشخصات

خلاصه مشخصات مهمترین قسمت یک رزومه تحلیلگر اطلاعات قاتل است. خلاصه رزومه مهارتهای خود، تجربه و دستاوردهای خود را به عنوان یک دانشمند داده برجسته می کند. این می تواند زمین آسانسور است که شما را به مدیر استخدام معرفی می کند. خلاصه مشخصات در رزومه تحلیلی داده های قاتل باید مستقیما، به نقطه و خلاق باشد. از چیزهایی مانند "کار 5 ساله تحلیلگر داده ها" یا "به طور عمده به افزایش سود شرکت کمک نکنید" استفاده نکنید. همیشه به یاد داشته باشید که رزومه خود را، به عنوان یک رزومه قاتل، باید در جمعیت ایستادگی کنید. بنابراین، خلاصه مشخصات شما باید یک هدف شغلی قوی داشته باشد و از تجربیات شما به عنوان حرفه علمی داده ها برجسته باشد.

خلاصه مشخصات یک رزومه Data Analyst قاتل باید مانند یک زیر باشد:


نکات سریع: خلاصه مشخصات باید مختصر و واضح باشد. اجتناب از نوشتن در جملات کامل و یا استفاده از ضمایر شخصی.


 


"پردازش اطلاعات داده ها با 5 سال تجربه. تجربه در تفسیر و تجزیه و تحلیل اطلاعات برای راندن رشد یک شرکت دارویی. کاهش هزینه های عملیاتی 15٪. بینش، تجزیه و تحلیل و اطلاعات کسب و کار مورد نیاز برای هدایت تصمیمات را افشا کنید.

اگر تازه تر به دنبال فرصت های شغلی به عنوان یک تحلیلگر داده باشید، زمین باید کمی در سمت خلاق باشد. از کلمات یا عبارات مانند "فارغ التحصیل کالج توجه به داده های فروش" استفاده کنید. با هدف شغلی خود را قوی کنید. اظهارات برنده را مانند "... می خواهید مهارت های تحلیلی داده ها را برای بهبود عملکرد شرکت ها به عنوان یک تحلیلگر داده" اضافه کنید.


رزومه تحلیلگر داده: تجربه تجزیه و تحلیل داده ها

حالا که خلاصه مشخصات شما به اندازه کافی چشمگیر است تا توجه مدیر استخدام را جلب کند، اجازه دهید نگاهی به بخش مهم بعدی در رزومه Data Scientist ببریم؛ تجربه کار تجزیه و تحلیل داده ها. اگر بیش از 10 سال تجربه تجزیه و تحلیل داده ها داشته باشید، با آخرین کار خود شروع کنید. شما می توانید حداکثر شش مسئولیت و دستاوردها را در هر شغل لیست کنید.


تجزیه و تحلیل داده ها از سر گرفته می شود، حتی بهترین نمونه های خلاق Data Scientist، اتاق هایی برای سفارشی سازی را ترک می کنند. شما باید هر بار که برای موقعیت جدید درخواست می کنید بر روی خلاصه مشخصات و مهمتر از بخش تجربه کار کنید. مشخصات شغلی یا شرح شغل را بخوانید و بخش های مربوطه را تغییر دهید، موقعیتی که شما به عنوان مناسب مناسب برای شغل دارید. همین امر در مورد یک نویسنده رزومه نیز صادق است. یک رزومه علمی داده را ایجاد کنید، متن را برای سفارشی سازی یا متون پیشنهادی برای نمایه های خاص کار ذخیره کنید.

به عنوان مثال، اگر شما یک رزومه تحلیلگر داده های مالی بنویسید، نمونه های خاصی را به کار ببرید که دستاوردهای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ خود را در یک شرکت مالی برجسته می کند. همچنین، قبل از اینکه یک رزومه Data Analyst تهیه کنید که مطابق با نیازهای شغلی باشد، اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و مشخصات شغلی کسب کنید. مشخصات کار یک تحلیلگر داده در یک شرکت مشاوره وام مسکن قابل ملاحظه ای با یک شرکت توسعه نرم افزار متفاوت خواهد بود.


نگاهی به پروفیل های شناخته شده متخصصین اطلاعات در هند و خارج از کشور برای به دست آوردن ایده منصفانه از قاتل Data Scientist resume. به استثنای برجسته سازی دستاوردهای و دستاوردهای آنها در کار، این نمونه داده های دانشمند داده، نمونه خوبی از استفاده از مهارت های گوناگون در کار تجزیه و تحلیل داده است. من توصیه می کنم تا 4-6 نمونه نمونه سفارشی داده های رزومه را در دست داشته باشید. بعد از انجام یک کار دقت در کار و شرکت، از آنها استفاده کنید.


راهنمایی های سریع: اطمینان حاصل کنید که تمام لینک های ارائه شده در رزومه کار می کنند. برای انجام تغییرات کد شما GitHub ضروری نیست اگر این کار نمی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۲
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی