دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ب.ظ

سه بازیکنی که باید از تیم‌هایشان جدا شوند

سایت رسمی فوتبالی footballi - تمام مربیان در بازار نقل و  انتقالات به دنبال یافتن بازیکنان برای تقویت تیم خود هستند. در حالی که بعضی باشگاه ها از این پنجره به خوبی استفاده کردند، سایر تیم ها نتوانستند کار زیادی از پیش ببرند. بعضی بازیکنان در بهترین شرایط فصل را آغاز کردند اما سایرین در حال تلاش برای رسیدن به ترکیب ثابت هستند.

حالا که پنجره لیگ برتر و سری آ بسته شده، شاید بعضی بازیکنان از این که به تیم دیگری نرفتند، پشیمان باشند. به دلیل مسائل مالی یا هر اتفاق دیگری بعضی نقل و انتقالات صورت نگرفت.

اما آنها نباید ناامید باشند چرا که پنجره نقل و انتقالات سایر لیگ ها هنوز باز است. در اینجا به بررسی بازیکنان می پردازیم که باید این فصل تیم خود را تغییر دهند.


3. دنی رز؛ خسته از نیمکت نشینی

دنی رز در چند فصل اخیر همکاری بسیار خوبی در تاتنهام با کایل واکر داشت اما با جدایی واکر، شرایط رز نیز تغییر کرد.

پوچتینو، سرمربی تاتنهام، ترجیح می دهد به جای رز از بن دیویس استفاده کند. در نتیجه او زمان چندانی برای بازی ندارد. البته رز جام جهانی را به عنوان بازیکن ثابت انگلیس در پست دفاع چپ آغاز کرد.

اما به دلیل عملکرد معمولی این بازیکن، اشلی یانگ جانشین او شد. با توجه به شرایط پیش آمده در لیگ داخلی و تیم ملی، واضح است که این زر نیاز به یک چالش جدید در جای دیگری دارد.

او پیش از بسته شدن پنجره نقل و انقالاتی انگلیس مذاکراتی با تیم منچستریونایتد، فولام و شالکه داشت. با توجه به باز بودن پنجره اسپانیا، آلمان و فرانسه، دنی رز باشد بدون شک به دنبال پیوستن به تیمی جدید باشد.

2. آنتونی مارسیال؛ مورینیو به اندازه کافی به او بها نمی دهد

آنتونی مارسیال در تاریخ دهم شهریور ماه 94 به منچستریونایتد پیوستن و تبدیل به یکی از گرانقیمت ترین نوجوانان تاریخ باشگاه شد. از آن زمان هواداران امیدوار هستند که او فصل بی نظیری را سپری کند. اما او هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

خوزه مورینیو اظهار داشته که مارسیال در تمرینات تلاش چندانی نمی کند. این اتفاقات و درگیری ها زمانی پیش آمد که بازیکن فرانسوی تور پیش فصل یونایتد در آمریکا را به دلیل تولد فرزندش ترک کرد و به پاریس بازگشت. او پس از آن برای ادامه تور به تیم بازنگشت و این مورینیو را عصبانی کرد.

این مربی همچنین دستمزد دو هفته این بازیکن را نیز به عنوان جریمه در نظر گرفت. منچستریونایتد مارسیال را به بایرن مونیخ پیشنهاد داد تا در عوض بواتنگ را به خدمت بگیرد اما این معامله انجام نشد. تاتنهام، بارسلونا و دورتموند نیز تا پیش از روز آخر نقل و انتقالات به این بازیکن علاقه داشتند. با این حال او همچنان می تواند از منچستریونایتد به سایر کشورها برود.

1 . کیلور ناواس؛ کورتوا جایش را تنگ کرده

قهرمان سه دوره لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی داشته است. او مدت ها فشار حضور یک دروازه بان جوان را تحمل کرده است. در ابتدا داوید دخیا، پس از آن هوگو لوریس و در نهایت تیبو کورتوا گزینه های جانشینی او بوده اند.

اگر او باشگاه را ترک کند بدون شک این فصل به عنوان دروازه بان دوم روی نیمکت قرار خواهد گرفت. ناواس یکی از بهترین دروازه بانان اروپاست و بارها این را به اثبات رسانده است. او همچنین برای لیگ قهرمانان 18 – 2017 نامزد دریافت جایزه بهترین دروازه بان اروپا شده است. بازیکنی با این توانایی نباید به عنوان دروازه بان دوم در هیچ باشگاهی انتخاب شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۱
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی