دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ب.ظ

مجموعه نور پایتخت

مجموعه نور پایتخت، تولید کننده انواع تابلوهای LED ، تلویزیون های شهری، همچنین عرضه کننده انواع ماژول تابلو و ماژول LED ، تابلو روان، برد کنترل تابلو ، برش لیزر فلزات،  پاور سوئیچینگ ، کابینت CNC ، پانچ CNC، کلیه تجهیزات ساخت تابلو و تلویزیون شهری است. این مجموعه با بهره برداری از نیروی کار مجرب و آزموده، توانایی تولید انواع تابلو ها و همچنین انواع خدمات را درحداقل زمان ممکن ، همراه با گارانتی یک ساله و پشتیبانی 5 ساله، دارد.

مجموعه صنعتی نور پایتخت در اوایل سال 1389 رسما کار خود را در عرصه  تولید فریم و تابلو روان آغاز کرد.این مجموعه هم اکنون با بهره گیری از 30 پرسنل مستقیم و 50 پرسنل غیر مستقیم در حال فعالیت است. اگرچه در مراحل اولیه تنها تابلو های ثابت و تک رنگ تولید و عرضه می شد، اما  با بکارگیری از طراحان حرفه ای و متخصص انواع تابلوهای روان و تلویزیون های شهری مطابق با خواسته مشتری تولید و به بازار ارائه گردید.

مجموعه صنعتی نور پایتخت اخیرا، فعالیت خود را در حوزه ی ارائه خدمات پانچ، خم و لیزر CNC آغاز کرده، با استفاده از دستگاه های مدرن و با کیفیت CNC آماده عرضه خدمات به انواع شرکت ها و سازمان ها می باشد.

خدمات پانچ سی ان سی Punching CNC و ماشین آلات و دستگاه پانچ  CNC

پرس پانچ برای انعطاف پذیری بالا و پردازش مؤثر حکاکی تمپا فلزی توسعه یافته است. از مناطق اصلی نرم افزار برای اجرا می شود کوچک و متوسط می باشد. کسانی که ماشین به طور معمول با یک حامل خطی قالب (حامل ابزار) و ابزار تغییر سریع مجهز شده است. امروز روش استفاده می شود که در آن کاربرد لیزر ناکارآمد و یا از لحاظ فنی غیر عملی است.

پس از برنامه نویسی قطعه کار و ورود طول میله کنترل به طور خودکار محاسبه حداکثر تعداد قطعات به پانچ شود (برای مثال 18 قطعه از یک نوار از 6000 میلی متر). هنگامی که شماره مورد نظر از قطعه کار وارد شده است، نوار به سمت توقف تحت فشار قرار دادند. دستگاه کاملا اتوماتیک یک بار فرایند تولید راه اندازی شده است. محور CNC سوم همیشه سیلندر حرکت می کند دقیقا بر ابزار، نگه می دارد که لباس بر روی بلبرینگ و ابزار به حداقل برساند. همه قطعات را نازل نوار نقاله دنده و یک وری بر روی یک جدول تحت فشار قرار دادند. هر قراضه به پایان نوار نقاله انجام شده و کاهش یافته به سطل. قطعه مختلف را می توان در عرض یک چرخه کار تولید برای بهینه سازی تولید.

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی