دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ق.ظ

سئو چیست ؟

 

سئو چیست ؟

 

امروزه در دنیای کسب و کارهای آنلاین روشهای مختلفی برای دیده شدن توسط کاربران و مخاطبان  حوزه کاری شما وجود دارد . اما یکی از بهترین و حرفه ای ترین روشها استفاده از بهینه سازی یا همان سئو کردن وبسایت خودتان می باشد .

 

شما با استفاده از بهینه سازی صفحات مختلف وبسایت خودتان در کلمات کلیدی مختلفی که کاربران حوزه کاری یا صنعتی شما آنها را در موتورها ی جستجو بصورت آنلاین جستجو می کنند می توانید با حضور در صفحات اول گوگل و سایر موتورهای جستجو ترافیک مناسبی برای وبسایت خودتان کسب کنید . این کار همچنین بر روی برندسازی کسب و کار شما تاثیر فروانی دارد.

برای سئو کردن وبسایت خودتان یا باید خودتان با آموزش سئو  و بروزی در این باره ببیند و با کسب تجربه و گذاشتن زمان بصورت منظم وبسایت خود را بهینه سازی کنید . این روش با توجه با تخصصی بودن و زمان بربودن برای همه وبمستران امکان پذیر نیست . روش دیگر استفاده از افراد و شرکت های  متخصص در حوزه بهینه سازی وبسایت می باشد . یکی از شرکت های حرفه ای در این حوزه شرکت سپند وب می باشد که با استفاده از تیم حرفه ای و تخصصی با تجربه به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا با استفاده از موتورهای جستجو رتبه و ترافیک مناسبی کسب کنند .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۳
amir barmaj

نظرات (۱)

نگاهی به زندگی خودمان هم که بیندازیم می بینیم که تقریبا برای حل هر مشکلی یا رفع هر نیازی، دست به دامان غولی بزرگی به نام گوگل می شویم.

آموزش سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، عمل افزایش کمیت و کیفیت ترافیکی است که شما از طریق موتورهای جستجو دریافت می کنید.

اگر بخواهیم از قیمت روز دلار مطلع شویم، به راحتی در گوگل کلمه “قیمت دلار” را جستجو می کنیم و در کسری از ثانیه به نتیجه میرسیم. اگر سوالی ذهنمان را مشغول کند به هر روش یا زبانی جستجو میکنیم تا بالاخره به جواب میرسیم.

http://modir.tv/digital-marketing/seo/


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی