دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ب.ظ

فروشگاه سی و سه

فروشگاه سی و سه پل از سال ۱۳۹۲ به لطف اعتماد و همت مشتریان گرامی، فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد. اساس کار این فروشگاه بر مبنای جلب رضایت مشتریان، ارائه ی اجناس اوریجینال به همراه گارانتی و مهلت تست، مشاوره و راهنمایی در مورد خرید گوشی و لوازم جانبی با قیمت مناسب می باشد. اکنون پس از چند سال فعالیت و گسترش زمینه کاری، در تلاشیم تا لذت یک خرید اینترنتی آسان را برای شما فراهم آوریم. انواع گوشی های موبایل، تبلت، لوازم جانبی، انواع کارت حافظه و هارد دیسک از برندهای معتبر سامسونگ، بلک بری، نوکیا، مایکروسافت، ال جی، اپل، شیائومی و ... تنها بخشی از کالاهای عرضه شده در این فروشگاه می باشند.

خرید موبایل و تبلت، امروزه به یکی از نیاز کاربران تبدیل شده است، فروشگاه اینترنتی سی و سه پل مفتخر است با ارایه مشخصات کامل گوشی های موبایل و نقد و بررسی آن ها، این امکان را به کاربران خود می دهد تا یک خرید دقیق و متناسب با نیازشان صورت گیرد. در کنار قیمت موبایل که سعی شده همواره با خفظ کیفیت و گارانتی های معتبر در نازل ترین سطح در بین رقبا باشد، طیف وسیعی از لوازم جانبی موبایل و تبلت برای خریداران مهیا شده است تا نیاز خود را به یکباره در خرید از فروشگاه سی و سه پل  برطرف کنند. همچنین شما می توانید با ثبت دو خرید، در سفارش های بعدی تخفیف بگیرید!

فروش لوازم جانبی برای موبایل و تبلت همواره یکی گزینه های اصلی فروشگاه است زیرا که پوشش تمام برندهای تلفن همراه و تبلت؛ مایکروسافت، نوکیا، اپل، بلک بری، موتورولا، سامسونگ، ال جی، ایسوس، شیائومی، گوگل، هوآوی، کاترپیلار (کت)، سونی، اچ تی سی کاری سخت و نیار به دقت بسیار دارد و با تمام موانعی که موجود است سعی شده است تا طیف کاملی از لوازم جانبی؛ انواع مموری کارت ، پاوربانک ، شارژر ، کاور و محافظ صفحه گلس و نانو ، هندزفری هدفون هدست سیمی و بلوتوث وایرلس ، قطعات موبایل از قبیل سیمکارت ، لنز دوربین ، بدنه ، تاچ و ال سی دی LCD مادربرد ، کابل و مبدل USB OTG ، فیجت اسپینر، داک و شارژر Samsung Dex Station، ساعت هوشمند اپل واچ، اسپری و مایع نانو، هولدر و لوازم جانبی ماشین و شارژر فندکی کابل AUX و کار کیت، قلم لمسی، هارد اکسترنال، دکمه هوم، درپوش USB، کابل HDMI، لایتنینگ Lightning و ... برای مشتریان آماده شود. پس در کنار خرید تلفن همراه مناسب با انتخابتان توانایی آگاهی از قیمت لوازم جانبی و خرید را در یک فروشگاه اینترنتی به یکباره دارا هستید.

جشنواره های فروش در سی و سه پل دائمی هستند و شما همراهان گرامی ضمن خرید کالا ها با قیمت مناسب می توانید از تخفیف های دائمی ما نیز بهره مند شوید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی