دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ

تولیدکننده مواد اولیه تایر در ایران

تولیدکننده مواد اولیه تایر در ایران

شرکت کیاپلیمر در سال 1384 تاسیس شد و هم اکنون به پرفروش ترین تولیدکننده بسیاری از مواد اولیه تایر در ایران مانند Microcrystalline wax و wax Antiozonant تبدیل شده است. شرکت کیاپلیمر بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات خود به عنوان تامین کننده قابل اطمینان در ایران شناخته می شود. مشتریان ما شرکت های بزرگ تایرسازی مانند دنا، بارز و غیره هستند. در دنیای تجارت ما به دنبال رابطه های تجاری بلندمدت و براساس اعتماد و اطمینان هستیم.

در طول سال های گذشته ما در همه زمینه ها رشد کرده ایم اما هدف مان همچنان مانند گذشته است. در کیاپلیمر، موفقیت مشتریان مان، موفقیت ماست. در شرکت کیاپلیمر دماوند ما بهترین محصولات ها را طراحی کرده و می سازیم. محصولات ما قدرت رقابت در سطح جهانی و با بهترین شرکت های مطرح دنیا در زمینه تولید مواد اولیه تایر را دارد. در کیا پلیمر ما تمام توان مان را فقط در تولید مواد اولیه تایر قرار داده ایم تا با استانداردهای جهانی در این زمینه همگام شویم . بهترین محصولات را در ایران و حتی در جهان تولید کنیم. محصولات ما شامل موارد زیر است:

 

 

در سال های گذشته ما در کیاپلیمر تمام تلاش مان را کرده ایم تا رابطه ای مستحکم و طولانی مدت با مشتریان خود بسیازیم و هم اکنون به دنبال رابطه های تجاری جدید بر اساس اعتماد و اطمینان در سرتاسر دنیا هستیم.

 

 

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۷
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی