دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

من مطمئن هستم که شما تلاش زیادی برای جذب مشتریان با ایمیل های بازاریابی خود انجام داده اید، به طوری که مشتریان می توانند اطلاعات خود را به شما تحویل دهند مانند گرفتن خون از سنگ. چیزهایی تغییر کرده اند، به نظر می رسد که مصرف کنندگان آماده هستند اطلاعات خود را به مارک ها بیفزایند - اما این تنها به این دلیل است که آنها به طور کلی چیزی را از شما انتظار دارند ...


نظرسنجی پیگیری ایمیل DMA اخیرا نشان داده است که مصرفکنندگان نه تنها در حال ثبتنام برای دریافت ایمیل با تعداد بیشتری هستند (10 درصد بیشتر مایل به دریافت ایمیل از بیش از 10 مارک)، اما انتظارات آنها در مورد چه نوع ایمیل هایی که می خواهید بالاتر هستند برخی می خواهند پیشنهاد، برخی از دانش محصول را می خواهند ... بعضی ها فقط می خواهند در تماس باشند.


شاید فقط درک آنچه مخاطبان شما میخواهند، موفقیت شما در بازاریابی ایمیل شماست. بنابراین، بدون توجه بیشتر، دلایل اصلی مصرف کنندگان برای دریافت بازاریابی ایمیل در اینجا، بر اساس آخرین تحقیقات است.

پیشنهادات و فروش های آینده (61 درصد)

این اولین از سه "بنابراین شما چه چیزی به من پیشنهاد می دهید؟" نوع انگیزه ای است که مشتریان را به ثبت نام در لیست های پستی هدایت می کند. به هیچ وجه، این یک عامل تعجب هم نیست. حتی بدون این رقم، شما به راحتی می توانید فرض کنید که اکثر مشتریان 1) علاقه مند به نام تجاری خود و 2) مایل به اندازه کافی منتظر آخرین فروش خود را برای شروع قبل از خرید.


تخفیف جذب بازاریابی پست الکترونیک توسط 59 درصد

در مواردی مشابه در بالا، مصرف کنندگان خوشحال هستند تا اطلاعات مربوط به تخفیف های آینده را منتظر بمانند. آنها به طرز حیرت انگیزی دریافت ایمیل شما را خواهند داشت - شاید هرگز آنها را حذف کنید - تا زمانی که آنها 10 درصد تخفیف از کد هدیه یا مشابه آن را ارسال نکنید.


کوپن ها ثبت نام ایمیل های بازاریابی را 56 درصد افزایش می دهد

کوپنهای باز هم مانند تخفیف ها کار می کنند، با این حال، دریافت کوپن به طور معمول محدود تر از تخفیف کلی است. بنابراین، چرا شما ممکن است یک ایمیل 10 درصد از تخفیف "homeware" را در یک ایمیل بفرستید، شما ممکن است آنها را برای یک محصول خاص به کوپن ارسال کنید.


برتری برند (40 درصد)

در مکان چهارم، پس از شکارچیان معامله، آن دسته از مصرف کنندگان هستند که واقعا مارک را دوست دارند و می خواهند بخشی از جامعه آن باشند. البته، حتی با ماندن در پایان لیست پستی، احتمالا این نوع از مزایای مالی که در بالا ذکر شده است - و یا دلایل باقیمانده زیر - از زمان به زمان دریافت خواهید کرد.

نگه داشتن روز با اخبار و نظرات برند (33 درصد)

تحولات جدید در یک نام تجاری / شرکت دلایل کافی برای انتقال اطلاعات نیز دارند. یک سوم از مصرف کنندگان در محصولات جدید، خبرهای تجاری، فروشگاه ها، فرصت های اجتماعی و غیره علاقه مند هستند، به اندازه کافی در لیست پستی قرار دارند.


دریافت "محتوای منحصر به فرد" (21 درصد)

وعده انحصارطلبی، فهرستی از دلایل دلایل مصرف کنندگان را برای دریافت بازاریابی مستقیم ایمیل می گیرد. با دریافت اطلاعاتی که تقریبا شخصی بین مصرف کننده و برند (از طریق ایمیل) ظاهر می شود، درک انحصار ایجاد می شود. این باعث می شود افراد احساس ارتباط بیشتر یا ارتباط بیشتری با یک نام تجاری نسبت به همتایان خود داشته باشند که رفتار مشابهی را دریافت نمی کنند و در واقع می تواند یک ابزار بسیار قدرتمند بازاریابی / استفاده شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی