دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ق.ظ

راه های افزایش ترافیک با رسانه های اجتماعی

ایجاد ترافیک در یک وب سایت به جهان و همچنین همتایانی که در وب یا به معنای عملگرایی، اثربخشی سطح و صحت سایت گفته شده است، صحبت می کند. بیایید درک روش هایی برای افزایش ترافیک ساخت با رسانه های اجتماعی.


این یک گام مهم در کل بخش مربوط به بازاریابی سایت یا وبلاگ نویسی است و به این ترتیب بسیاری از راه ها برای هدایت ترافیک به سایت ها طراحی شده است.


راه های زیادی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما وجود دارد و یکی از موثرترین روش های انجام این کار موفقیت در استفاده از روش های رسانه های اجتماعی است.


این نقش مهمی در برجسته کردن تمام تجربیات دارد و درک بهتر این کل مفهوم را می توان با نگاه کردن به مراحل زیر برای اطمینان از موفقیت رسانه های اجتماعی بدست آورد.


با استفاده از فیس بوک برای افزایش ترافیک ساخت با رسانه های اجتماعی

در ابتدا ما در مورد سیستم عامل های مؤثر رسانه ای که در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر وجود دارد و در مورد نحوه استفاده از آنها برای رانندگی ترافیک در وبلاگ یا سایت یا هر گونه محتوای آنلاین که میزبانی می کنید استفاده می شود. بگذارید فیس بوک را برای مثال در نظر بگیریم.

پس از آن همه بزرگترین و سریع ترین در حال توسعه از تمام کانال های رسانه های اجتماعی و یا سیستم عامل های موجود وجود دارد و کاربر پس از بیش از 600 میلیون نفر است.


فیس بوک مانند یک جلسه اجتماعی یا ساوانا، کمی شوخ طبعی سه، و دوستان، همکاران یا همدستان را با هم در یک دایره دیجیتال قرار می دهد، جایی که می توانند با گفتن گفتگو مربوط به دیوارهایشان، با آنها ارتباط برقرار کنند یا مبادله کنند.


این فرصت برای شرکت ها فراهم می کند تا صفحات یا گروه های خود را به نام خود تنظیم کنند تا بتوانند محصولات یا خدمات خود را ارائه دهند یا فقط به عنوان وسیله ای برای دستیابی به اطلاعات در مورد آنها.


شما همچنین می توانید با ایجاد یک صفحه یا گروه و به دست آوردن کاربران به دلخواه خود، این فرصت را به دست آورید و به همین ترتیب، صفحه خود را تأیید کنید تا فعالیت های اخیر یا جدیدی که شما در آن حضور دارید، در دیوارهایشان نشان داده شود و زمانی که آنها آن را چک کنند، ممکن است که شما و صفحه یا سایت خود را به همراهان یا همسالان خود پیشنهاد دهید.


اکنون می توانید ببینید که ساختار تعامل برای کل مفهوم رسانه های اجتماعی حیاتی است.


ما را در فیس بوکEgochi مشاهده کنید


توییتر برای افزایش ترافیک با رسانه های اجتماعی

توییتر یکی دیگر از پلت فرم های رسانه های اجتماعی معتبر است و به عنوان دومین بزرگترین شناسه شناخته شده و کاربر پس از آن به شدت گسترش یافته است.


این می تواند شما را به شدت در افزایش بهره وری از ترافیک به وبلاگ یا سایت خود با آشنا کردن سایت یا وبلاگ خود را به تعدادی از پیروان در توییتر و سپس، از طریق توییت خود را که به دوستان خود ارسال می تواند تا حد زیادی گسترش اطلاعات در مورد سایت شما به این ترتیب به بازدیدکنندگان احتمالی، بنابراین افزایش جریان ترافیکی کلی.


وقتی به توییت؟


در حال حاضر، آن را چند بار به عنوان صدای جیر جیر می تواند بسیار مهم است، بله درست است. ما یک تست را بر روی این استراتژی انجام دادیم و نتایج شگفت انگیز بود، ما 10 پست در روز پست کردیم و چند دوست داشتنی و بازدیدها را مشاهده کردیم و سپس هر 10 دقیقه یک بار به عنوان یک صدای جیر جیر ارسال کردیم و ما تعداد زیادی از افراد را در پاسخ به توییت های ما دیدیم و گوگل آنالیتیک افزایش بزرگی در ترافیک از توییتر نشان داد.


هنگام ارسال یک صدای جیر جیر از هشتگ ها استفاده کنید چون واقعا برای کسانی که توییت توییتر را پیدا می کنند کمک می کند تا به شما یادآوری کند که مردم را به عنوان زمانی که می توانید برچسب گذاری کنید.


من توصیه می کنم یک مقاله مهم در مورد چگونگی ارسال در رسانه های اجتماعی را بخوانید؟


توی توییترegochicompany یک فریاد بکشید


افزایش ترافیک با یوتیوب

شما همچنین می توانید سایت خود را از طریق فیلم هایی که می توانند در سایت های آزاد و عملا آینده ای چون یوتیوب میزبانی می شوند، تبلیغ کنند، که می تواند به افزایش اطلاعات مربوط به سایت یا وبلاگ شما به عنوان ویدیوهایی حاوی گفته های اینتل برای همه جهان باز باشد مردم


مهمترین چیز برای شما این است که یک کانال YouTube را در اطراف طاقچه خود بسازید و هر روز یک ویدیو بسازید. این می تواند یک ویدیو کوتاه باشد یا حتی دقیق باشد اما اطمینان حاصل شود که هر روز یک ویدیو ارسال کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی