دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

صفحه فشرده یک روش بسیار موثر برای جمع آوری داده ها از قبیل آدرس ایمیل بازدید کنندگان شما و تبلیغ کسب و کار شماست. صفحه فشرده یک صفحه فرود است که همچنین به عنوان صفحه فرود فشرده شناخته می شود که یک روش مستقیم برای گسترش پایه مصرف کننده خود است و لیستی از رهبران که از طریق این روش تولید می شود، معتبر ترین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد یک صفحه فرود فشرده برای کسب و کار به راحتی مطالعه کنید.


عناصر صفحه فشرده چیست؟

در اینجا لیستی از 6 عنصر برتر است که می تواند یک صفحه فشرده یک موفقیت بزرگی ایجاد کند:


1.Headline


این چهره از صفحه فشرده شماست. در خواندن سرفصل، مردم باید تشویق شوند که بیشتر بخوانند و شناسه های ایمیل خود را به شما ارائه دهند.


طول عنوان نباید برای چشم انداز غلبه کند. خط باید پیام را به وضوح بیان کند. امن ترین راه برای جلب توجه چشم انداز، نشان دادن آنچه که او در عوض برای شناسه ایمیل خود دریافت می کند.


عنوان باید در یک فونت بزرگتر از بقیه محتوای شما ظاهر شود. ایده خوبی است که یک رنگ متضاد را در برابر صفحه فشرده خود انتخاب کنید.


2. زیرمجموعه


زیر شاخه ها پسوند عنوان هستند. آنها باید جزئیات جالبی از اطلاعات منتشر شده توسط این عنوان ارائه دهند.

3. مفید بودن مهم است


صفحه فرود فشرده به معنای تحت تاثیر قرار دادن مردم است. با این حال، کیفیت و هدف محتوای صفحه فشرده نباید غلبه کند. نباشید خواننده نباید احساس کند که او در حال خواندن یک تبلیغ است.


محتوای خود را یک لحظه مستقیم. به زبان خواننده به زبان ساده بگویید چگونه او پس از ثبت نام بهره مند خواهد شد. قبل از ارسال محتوا در صفحه فشرده، آن را حداقل دو بار بخوانید تا مختصات آن را بهبود بخشید.


قرار دادن محتوا نیز بسیار مهم است. نباید بیش از حد تعداد زیادی از انبوهی از انبوه را که به یکدیگر نزدیک شده اند، وجود نداشته باشد. یک لاینر باید به طور طبیعی با محتوای جریان یابد. حمل و نقل ایجاد سردرگمی می کند، که ممکن است چشم انداز را از بین ببرد.


4. مانع از گرافیک بیش از حد بسیاری


از آپلود چندین ویدئو و بیش از حد بسیاری از blurbs فوری در صفحه جلوگیری کنید. به خاطر داشته باشید که فقط یک صفحه دارید به همین دلیل است که فقط یک ویدیو، که به خوبی برای آنچه چشم انداز پس از ثبت نام، خوب است توضیح دهد. به همین ترتیب، درخشش ها را به چشم ها تسکین دهید.


5. شکل انتخاب تردید


چشم انداز شما می خواهد پیشنهاد را با صرف زمان کمتری انجام دهد. از این رو، فرمت فرم را ساده تر نگه دارید، به طوری که او تشویق می شود تا آن را به درستی پر کنید.


6. تماس کامل به عمل


البته، در مطالب خود ذکر کنید که چشم انداز این پیشنهاد را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر شما توجه خود را به شکل موجود نیز جلب نکنید، احتمالا آنها را از دست می دهید. بنابراین، با استفاده از فلش با تماس به عمل، شما مطمئنا موفق به تشویق چشم انداز برای پر کردن فرم بلافاصله.


در حالی که در نظر گرفتن عناصر صفحه فشرده، این عنصر را فراموش نکنید. یک تماس صحیح برای عمل، تضمین می کند که چشم انداز قبل از ثبت نام مقاله را ترک نخواهد کرد.

چگونه می توان یک صفحه فشرده را ایجاد کرد؟

پس از شناخت عناصر صفحه فشرده، مهم است که در هنگام ترکیب این عناصر در صفحه فرود فشرده خود، نکات خاصی را در نظر داشته باشید:


1. پیشنهاد شما باید به حوادث چشم انداز شما تجدید نظر کند


گرچه ارائه رایگان است، می دانیم که مردم دوست ندارند در صندوق های پستی خود را بی مصرف کنند. از این رو، شما باید چیزی را پیشنهاد کنید که آنها را تحریک کند. یک کتاب الکترونیکی با اطلاعات جالبی یا یک گزارش که یافته های جدید را افشا می کند یک گزینه خوب است.


2. چشم انداز خود را تجربه تجربه اسکرول


پیمایش بالا و پایین نیاز به تلاش دارد. علاوه بر این، اگر چشم انداز شما نتواند فرم را در صفحه پیدا کند زیرا او به درستی نبوده است، ممکن است صفحه را به خوبی برگرداند. از این رو، شما باید صفحه فشرده خود را محدود به یک صفحه تنها نگه دارید.


با این حال، اگر به هر دلیلی نمیتوانید صفحه را در یک صفحه محدود کنید، ابتدا و انتها فرم را ارائه دهید. با این حال، هرگز نباید صفحه خود را بیش از دو صفحه نمایش دهید.


3. Autoresponders


Autoresponders برای ارتباط با چشم انداز شما، لمس انسان را لمس می کند. به طور غیرممکن است که شما بتوانید پیشنهادات را به صورت دستی به افرادی که مشترک شده اند ارسال کنید. از این رو، با استفاده از یک سرویس پاسخ خودکار، شما قادر به ارسال پیشنهادات و همچنین سایر اقلام تبلیغاتی بدون صرف زمان است.


4. فرم انتخاب را شخصی سازی کنید


این یک واقعیت است که مردم از دادن شناسه های ایمیل خود مراقبت می کنند. با این حال، می توانید آنها را با شخصی کردن فرم آن را آسان کنید. به عنوان مثال، به جای فقط شناسه ایمیل، ممکن است ذکر کنید "هدیه رایگان را در من بفرستید". به این ترتیب، متوجه اهداف و موفقیت در تهیه جزئیات سریعتر خواهید شد.

پلاگین وردپرس برای ایجاد یک صفحه فشرده سازی کامل

این افزونه ها به شما امکان اضافه کردن و حتی ایجاد صفحات فرود برای سایت وردپرسی شما را می دهد. شما می توانید بسیاری از قالب های صفحه فرود را انتخاب کنید و از ویژگی های مختلف مانند:


مجموعه آدرس ایمیل

تغییر مسیر کاربر

پاسخ خودکار

مجموعه سرب

صفحه را فشار دهید

صفحات محکم به ابزارهای تولید سرب اشاره شده است به همین دلیل برای هر کمپین بازاریابی یا فروش که شما قطعا به وب سایت خود نیاز دارید.


برخی از ویژگی های فوق العاده عالی ویژگی تجزیه و تحلیل است که شما تجربه و رفتار کاربر را ردیابی می کنید و به این ترتیب صفحه تولید اطلاعات خود را تغییر دهید.


گزینه های مختلفی وجود دارد که از نظر پلاگین های صفحه اصلی وردپرس استفاده می شود، اما من فکر می کنم که این 3 تصویر کاملا مناسب هستند و شامل همه ویژگی های اساسی و حرفه ای هر کسب و کار است.


در اینجا صفحه 3 پلاگین صفحه پدید آورنده سرب در وب سایت شما قرار دارد:


Free Landing Page Builder & Templates Creator برای وردپرس

صفحات وردپرس زمین

ثبت نام آسان

توصیه می کنم از طریق توضیحات و ویژگی های هر یک از شما و ارزیابی کنید که کدام یک برای شما مناسب است.


در نهایت، آنها را با سبک، کلاس و کمال جذب کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی