دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

خوراک RSS برای ترافیک وب سایت

RSS چیست؟ (خوراک RSS برای ترافیک وب سایت)


سندیکا واقعا ساده (RSS) برای تسریع در ارائه سرصفحه ها و محتوای وب در نظر گرفته شد. RSS به صورت خودکار به روزرسانی می شود و به نمایه شخصی از بسیاری از وب سایت ها اجازه می دهد. RSS برای نشان دادن داده های انتخاب شده از یک وب سایت طراحی شده بود، به دلیل مصرف داده های کمتر آن به راحتی بر روی تلفن های همراه و PDA به روز شد.


مزایای RSS ها چیست؟


میلیون ها نفر از نویسندگان هر روز در مورد میلیون ها عنوان بنویسند و هر روز برای کاربران می توانند از آنها پیروی کنند. این جایی است که RSS برای صرفه جویی در می آید که اتوماتیک محتوای به روز شده در یک وب سایت را قادر می سازد.


RSS برای اشخاص مانند سایت های خبری، وبلاگ ها، انجمن ها مفید است. که به طور مرتب به روز می شود RSS برای کاربران مفید است که به طور منظم از وب استفاده می کنند و نیاز به بروز رسانی با مجموعه ای از اطلاعاتی که کاربر علاقه مند است، به روز می شود، در نتیجه صرفه جویی در زمان برای افراد بازدید از سایت. شما همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که حفظ حریم خصوصی شما با اشتراک در خوراک اخبار به عنوان انجام شده توسط اشتراک ایمیل به خطر نیافتد.


RSS سریع ترین راه برای به اشتراک گذاشتن محتوا است و کمک می کند تا در ارتباط با جامعه آنلاین و یک راه عالی برای استفاده از خوراک RSS برای وب سایت ترافیک. RSS می تواند برای ارائه یک ترافیک جدید برای وب سایت شما استفاده کند یک وب سایت که محتوای محتوا را در وب جستجو می کند و مطالب شما را جالب می کند، می تواند لینک های ارزشمند خود را به سایت شما ارائه دهد. به این ترتیب، RSS می تواند ترافیک قابل توجهی را به شما منتقل کند.

خوراک RSS چگونه کار می کند؟


RSS در فرمت XML طراحی شده است، زیرا برنامه نویسی سبک وزن است و برای بازیابی اطلاعات نیاز به اطلاعات زیادی ندارد. هر فایل متن RSS شامل اطلاعات استاتیک و پویا در مورد سایت و حدود 15 مورد می تواند در هر کانال RSS نمایش داده شود. جزئیات تاریخ نوشتن و نوشتن معمولا به عنوان فراداده موجود می باشد.


XML مشابه تگ های HTML در هر دو با استثنا در XML استفاده می شود که شما می توانید برچسب های خود را تشکیل دهید. این تگ ها می توانند اشیاء ساختار اطلاعات را تعریف کنند که RSS را در نمایش اطلاعات مورد نیاز مشترک می کند.


استفاده از خوراک RSS برای بازاریابی؟


RSS می تواند در تنظیم بازاریابی خوراک RSS استفاده شود و یکی از عوامل مهم شناخت نیاز و خواسته مشتری شما است. بهترین راه این است که بدانید چه مشتریان باید بگویند و شما می توانید از طریق خواننده خوراکی این کار را انجام دهید.


RSS خوراک را می توان با استفاده از یک خواننده RSS خواند، یک رابط می تواند شامل مبتنی بر وب، مبتنی بر تلفن همراه یا مبتنی بر دسکتاپ باشد. شما می توانید با وارد شدن به URL فید یا کلیک کردن بر روی نماد خوراک در یک مرورگر وب که فید RSS را به اشتراک می گذارد، مشترک شوید. این یکی دیگر از راه های مفید برای استفاده از خوراک RSS برای وب سایت ترافیک است


یک خوراک RSS را می توان با ایجاد لینک در وب سایت خود ارتقا داد، که کاربران می توانند URL را به خواننده خوراک خود بچسبانند. RSSRS icon feed RSSS برای ترافیک وب سایت یک مستطیل پرتقال با یک نماد بیس بال سفید رادیویی در داخل است. این به طور گسترده شناخته شده است و معمولا از بهترین شیوه های استفاده از متن استفاده نمی کند.


بهترین و ساده ترین راه برای ارسال خوراک RSS برای وب سایت شما این است که یک وبلاگ بسازید، نرم افزار وبلاگ نویسی معمولا دارای کد ساخته شده است که خوراک مطالب جدید را به دایرکتوری های RSS ارسال می کند. نرم افزار وبلاگ نویسی معمولا مستلزم مستند سازی نیست، اما سفارشی سازی وبلاگ به دلخواه شما می تواند دشوار باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
amir barmaj

وب سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی