دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ق.ظ

به روز رسانی الگوریتم هسته Google Broad Core

گوگل یک به روز رسانی الگوریتم هسته Google Broad را در تاریخ 12 مارس 2018 تایید کرده و همچنین مدیران وب را از نوسانات رتبه بندی مطلع کرده است. آنها همچنین روشن ساختند که هیچ وبسایت قادر به انجام اصلاحات وب سایت خود در رتبه بندی وب نیست، با این حال تعداد کمی از سایت ها نیز شاهد پیشرفت در SERP خود خواهند بود.


در اینجا چیزی است که گوگل در مورد به روز رسانی از طریق توییتر گفت:


هر روز، گوگل معمولا یک یا چند تغییر را برای بهبود نتایج ما طراحی می کند. بعضی از آنها در مورد پیشرفت های خاص متمرکز هستند. برخی تغییرات گسترده ای دارند هفته گذشته، ما به روز رسانی الگوریتم اصلی هستیم. ما این کار را چند بار در سال انجام می دهیم.


همانند هر بروزرسانی، برخی از سایت ها ممکن است قطره ها یا دستاوردهای خود را یاد بگیرند. در صفحاتی که ممکن است در حال حاضر کمتر انجام شود هیچ اشتباهی وجود ندارد. در عوض، این تغییراتی است که در سیستم های ما به صفحاتی که قبلا پاداش داده نشده است، سود می برد


برای صفحاتی که ممکن است کمتر از آنچه که برای ایجاد محتوای عالی متمرکز باشند، "اصلاح" وجود ندارد. با گذشت زمان ممکن است محتوای شما نسبت به سایر صفحات افزایش یابد.


Danny Sullivansearchliaison، اظهار داشت که تقریبا روزانه نوعی بروزرسانی تمرکز می کنیم. به روز رسانی الگوریتم اصلی هسته چند بار در سال اتفاق می افتد.


چند سوال واقعی:


چگونه یک "بروزرسانی متمرکز" را تعریف می کنید - آیا HTTPS، به روز رسانی سرعت صفحه و غیره؟ اما به روز رسانی الگوریتم هسته Google Broad Core کیفیت عمومی است که در حال حاضر شامل پاندا است؟


بله، این ها به روز رسانی می شوند. ما همچنین تعداد زیادی از به روز رسانی ها را بر روی چیزهای کوچک خاص تمرکز می کنیم که هر روز به الگوریتم اصلی می رسند. این یک تغییر کلی گسترده تر به الگوریتم هسته است.

در مورد به روز رسانی الگوریتم هسته Google Broad Core بسیاری از حدس ها وجود دارد، اما در اینجا برای ماندن وجود دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی