دخترونه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

Nandeep Nasnodkar برنده رقابت دیجیتال Vidya Capstone

ما در Digital Vidya مسابقه پروژه Capstone در فوریه 2018 با موضوع «شناسایی الگوهای الکل و غیر الکلی مغز» راه اندازی کردیم. شرکت کنندگان در جریان داده ها در جریان تحلیل داده ها تشویق شدند که در مسابقه شرکت کنند و دانشجویانی که مشارکت کردند، به شدت از آن ستایش کردند. در حالی که Nandeep Nasnodkar برنده مسابقه با توسعه برخی از راه حل های هیجان انگیز برای مشکل در دست، Ashok فیلیپس جایزه اولین دونده.


شوتا گوپتا، معاون رئیس جمهور فن آوری عمودی در Digital Vidya، با بیان اینکه "جابجایی و رضایت" است، "متقاضیان علوم اطلاعاتی باید به دنبال حل مشکالت مداوم باشند. بسیار رضایت بخش است که ببیند کسانی که در سفر خود هستند و متعهد هستند، در چند ماه از آموزششان مایل به انجام یک مشکل پیچیده داده ها هستند و در فرایند یک منحنی شیب دیگر صعود می کنند. برای تیز کردن اره خود به برندگان پیوست. "



ناندپ - برنده


از آنجایی که پیشرفت در علوم داده در مورد تمرین و تیز کردن مهارت های خود با کار با مجموعه داده های بیشتر و بیشتر، دانش آموزان به طور مداوم نیاز به کار بر روی مشکلات و فکر می کنم در مورد نتایج سریع و موثر است. با این حال، دشوار است که خود را به انگیزه و به طور مرتب انجام دهید. برای ایجاد یک حس و علاقه و رقابت، ما این رقابت داخلی را طراحی کردیم تا به دانشآموزان کمک کند تا تواناییهای علمی داده خود را تیز کنند. برنده یک گروه تناسب اندام وعده داد که رقابت را جالب تر کرد.


نتایجی که دانشجویان با آن روبرو شدند، بر اساس رویکرد، کد تمیز، تجزیه و تحلیل، الگوریتم، آموزش و تست تعیین شد. آقای ناندپ نانوسکار که در مورد مسائل خود در برخورد با مشکل پرسید، گفت: «کد را به نحوی بنویسید تا دیگران بتوانند بینش و نکات روشن را بیاموزند. آقای اشک فیلیپ، دونده، افکار خود را به اشتراک می گذارد در مورد چالشی که با آن روبرو شد، اظهار داشت که "از منظر من، بزرگترین چالش شروع کار است. درک مشکل و شروع کار هنگامی که شما در فاز اولیه پیشرفت می کنید بسیار ساده تر می شود.

آنها بیشتر در مورد دانش آموزانی که قصد شرکت در سطح بعدی پروژه های سنگاپور را دارند، چند یادگیری را به اشتراک می گذارند. ناندپ معتقد بود که حتی اگر شما در ابتدا با ناراحتی مواجه شدید، بیشتر درباره روش / رویکرد / مفاهیم کمک می کند. به محض اینکه خطوط کد شما شروع به کار می کنند، می توانید وضوح کسب کنید. از سوی دیگر، آشوک تحت تأثیر یادگیری مورد علاقه او قرار گرفت. با بیان شگفتی، او اظهار داشت که "بزرگترین یادگیری نوعی تجسم است که ممکن است با پایتون باشد. این چشم باز کننده به نوع تجسم است که ممکن است برای یک پروژه بهداشت و درمان امکان پذیر باشد. در اینجا ما تصویری از سر را با موقعیت الکترودها و ولتاژ مربوطه آنها داشتیم و حتی از فیلم های مختلف نیز فیلم گرفتیم. "


این پروژه کوهنورد با تمرکز بر تجزیه و تحلیل داده های EEG، فرصتی برای دانش آموزان برای یادگیری از طریق پیچیدگی در برخورد با چنین دنیای واقعی دنیای واقعی بود. به عنوان Healthcare یک صنعت است که نشان می دهد پذیرش بیشتر داده ها و تجزیه و تحلیل در طول تاریخ، طراحان دوره معتقد بودند که مشکل از این فاصله است. ما در Digital Vidya قصد داریم مسابقات مشابهی برای کمک به شرکت کنندگان دوره خود را توسعه مهارت های رقابتی در زمان واقعی.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های ما و استفاده از فرصتی برای نشستن در یک جلسه رسمی آزاد،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۲
amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی